Llegeixo consternat al TOT Sant Cugat, número 1073, és a dir el 'Diari del poble' de les masses santcugatenques, en un breu a primera plana i després a l'interior, pàgina 7, la inquietant notícia: 'Retard en les obres de l'estació de Vullpalleres'.
I jo que pensava que ja era feta.
En el que s'anunciava com a Pla de Mobilitat Urbana ja es parlava de l'estació i jo deia en aquests termes:
Estació de Vullpalleres:
Un grup de ciutadans sorpresos per la contundència de la màxima autoritat i de la seva declaració varen anar, en comissió de servei, a l'emplaçament de la estació de tren de Vullpalleres, aquest senyor la donava [alcalde] com a feta, però de moment només hi havia el cartell de propaganda, Per cert que posat a demanar la voldríem amb aparcament suficient i gratuït. Ja no parlem de la connexió (intercanviador) amb Renfe perquè la pobra (Renfe) esta malalta i no pot fer res més que mantenir el pols mínim en forma de tren turístic actual amb freqüències de funicular de Núria. Això era cap el més de juny.
Ara ens diuen que la construcció 'hauria d'haver començat coincidint amb la primavera (suposo del nostre calendari, poca broma doncs aquest terme és important), porta un retard de prop de cinc mesos'.
"Si les obres no han començat aquest estiu, això obligarà com a mínim a retardar un any sencer la construcció de l'estació", autoritat dixit. Per què, és que estem al Karakorum, al Tibet, al Takla Makan o a Sibèria a on a l'hivern entrem tots en una letargia com el óssos. O fem d'óssos tot l'any creient el que ens diuen.
Imagineu-vos una infraestructura que, el senyor que mana diu, per on hi passaran 800.000 passatgers l'any i que la paralitzem per que ve l'hivern.
On són aquells senyors de Barcelona que en saben tant i perquè han fixat la seva residencia dormitori aquí ens han d'ajudar a tirar endavant el Pla de Mobilitat Urbana. Qui són que amaguen el seu secret.
Jaume Carrera
I jo que pensava que ja era feta.
En el que s'anunciava com a Pla de Mobilitat Urbana ja es parlava de l'estació i jo deia en aquests termes:
Estació de Vullpalleres:
Un grup de ciutadans sorpresos per la contundència de la màxima autoritat i de la seva declaració varen anar, en comissió de servei, a l'emplaçament de la estació de tren de Vullpalleres, aquest senyor la donava [alcalde] com a feta, però de moment només hi havia el cartell de propaganda, Per cert que posat a demanar la voldríem amb aparcament suficient i gratuït. Ja no parlem de la connexió (intercanviador) amb Renfe perquè la pobra (Renfe) esta malalta i no pot fer res més que mantenir el pols mínim en forma de tren turístic actual amb freqüències de funicular de Núria. Això era cap el més de juny.
Ara ens diuen que la construcció 'hauria d'haver començat coincidint amb la primavera (suposo del nostre calendari, poca broma doncs aquest terme és important), porta un retard de prop de cinc mesos'.
"Si les obres no han començat aquest estiu, això obligarà com a mínim a retardar un any sencer la construcció de l'estació", autoritat dixit. Per què, és que estem al Karakorum, al Tibet, al Takla Makan o a Sibèria a on a l'hivern entrem tots en una letargia com el óssos. O fem d'óssos tot l'any creient el que ens diuen.
Imagineu-vos una infraestructura que, el senyor que mana diu, per on hi passaran 800.000 passatgers l'any i que la paralitzem per que ve l'hivern.
On són aquells senyors de Barcelona que en saben tant i perquè han fixat la seva residencia dormitori aquí ens han d'ajudar a tirar endavant el Pla de Mobilitat Urbana. Qui són que amaguen el seu secret.
Jaume Carrera
1 comentari:
Els retards en les obres són una vergonya, especialment quan es limiten a penjar un cartell dient que una cosa que tenia que estar feta al maig no estarà llesta fins l’octubre.
Estic parlant de les obres de la Rambla del Celler.
Que fem els comerciants que fa ben poc hem començat un negoci? Com esperen que els vianants passegin si esta tot ple de totxos?
Publica un comentari a l'entrada