Com publicar un article en aquest bloc:

PORTAL INDEPENDENT AL SERVEI DELS CIUTADANS DE SANT CUGAT DEL VALLÈS

Per publicar un article en aquest bloc només heu d'enviar-lo mitjançant un correu electrónic a l'adreça: stcugat2@gmail.com indicant el nom i cognoms, telèfon de contacte i número del DNI.

dimecres, 14 d’octubre del 2009

Sang i fetge


Ja sé que, després de tants anys dedicant-me al món de la cultura, hi ha fets que tenen més repercussió que d’altres i que els mitjans de comunicació se n’ocupen més extensament i, sobre tot, si són polèmics.

I mireu per on, la meva comunicació a través d’aquest fòrum dient que la setmana passada vaig rebre un comunicat de l’oficina de la Diputació de Barcelona, dient-me que m’embargaven la meva vivenda, si no pagava les multes que tenia per haver penjat cartells que anunciaven les exposicions de la meva galeria. Es noticia

Això ha fet que avui dilluns al sortir la notícia per Ràdio Sant Cugat, que va elaborar la setmana passada, a partir del comunicat a aquest fòrum, s’organitzà un enrenou que Déu ni do. Sembla com si només les notícies de “sang i fetge” tinguessin incidència als mitjans de comunicació nacional.

Ara, no paren de trucar les agències de notícies, ràdios, diaris, televisió, que volen detalls del perquè un galerista és embargat, per promoure la seva activitat.

A tots, els trameto la informació donada a la ràdio local i al Diari de Sant Cugat.

Ja sé que el tema té el seu “morbo” i més encara en aquests moments, ja que l’embargament de la vivenda particular d’un galerista en “crisi” representa la fallida total de la seva activitat perquè, a més, totes les portes de les entitats bancàries resten tancades, i això, com molts diuen, té una lectura política.

Bé, no entraré en consideracions, tot i saber el greu que és el tema i que en aquests moments de forta tempesta encara fa més difícil la meva activitat al meu poble.

Però no vull deixar de manifestar que em costa creure en els mals presagis que alguns volen veure en l’embargament d’una galeria d’art. Ja sé que per la premsa és una noticia de repercussió internacional, que pot fer vendre més.

A qui vulgui saber més, em remeto a les declaracions fetes a la ràdio local i al diari de Sant Cugat.

No penso dir res més sobre el tema, els partits polítics són els que han de canviar les lleis si són injustes, com aquesta.

Demano als partits de l’oposició del meu poble que en aquest temps de crisis mes que mai digui que fem i com defensem l’art del nostre poble sense promoció.

Serietat per fer avançar la cultura a Sant Cugat i res de “sang i fetge” perquè estem en època quasi electoral.

Si tranquem el diàleg, tranquem quelcom al meu poble.

Josep Canals
Director
Canals Galeria d'Art